S cílem usnadnit Vám uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

SERVIS REKLAMACE
SERVIS / REKLAMACE / NÁHRADNÍ DÍLY

Součástí prodeje nových i použitých strojů, je také kompletní zajištění jejich servisu.  Zajišťujeme záruční i pozáruční servis na dřevoobráběcí stroje ROJEK, GRIGGIO, KDR, ELCON, HOLZMANN MASCHINEN, ZIPPER, HOUFEK, MAGGI, VITAP, JET a dalších. Opravy a seřízení strojů provádíme většinou přímo u zákazníka. Na základě Vaší písemné poptávky, Vám také můžeme zaslat cenovou nabídku na servisní zásah. Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Termín servisního zásahu zohledňujeme dle závažnosti závady a podle potřeby zákazníka, samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému. Časový průběh a rozsah opravy je vždy předem stanoven a zákazník je písemně nebo telefonicky informován o průběhu a rozsahu opravy. Po dohodě lze provádět opravy mimo uvedený rozsah.

TELEFONNÍ LINKA SERVIS - 739 111 328

Potřebujete pouze náhradní díl, je nutné poptat díl písemněZa písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do poptávky dílu je povinné vypsat tyto položky:

1. označení stroje / výrobní číslo / číslo dílu z návodu
2. pokud jste naším zákazníkem - kopii nákupního dokladu – automaticky dostanete 10% slevu na díl
3. název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email

Po zaslání Vám odpovíme emailem ve formě - díl je možné nabídnout za cenu xxxKč, cena dopravy a dobírky za cenu xxxKč, předpokládaný termín dodání xxx dnů. Poté v případě, že souhlasíte s naší nabídkou zašlete závaznou objednávku a to písemně jako odpověď na email s nabídkou.

Jedná li se o záruční servisní zásah, vyplňte reklamační list. Formulář vytiskněte, vyplňte podbarvená pole a emailem zašlete na adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz popřípadě doporučeně poštou. S reklamačním formulářem zašlete i kopii faktury a foto typového štítku. DO REKLAMAČNÍHO LISTU JE NUTNÉ VYPLNIT DATUM, KDY NÁM BUDE REKLAMAČNÍ LIST DODÁN!

Formulář ke stažení: REKLAMAČNÍ LIST - do reklamačního listu uvádějte dodací adresu! 

Jedná li se o pozáruční servisní zásah je nutné objednat písemně, konzultace po telefonu je možná. Za písemnou formu se považuje zaslání objednávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do objednávky servisu je povinné vypsat tyto položky:

1. označení stroje / výrobní číslo / číslo dílu z návodu
2. název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email

Ceník pozáručních servisních služeb

Pracovní čas dřevo / kovo stroje

690 / 790 Kč/h

Platba za cestovní čas

190 Kč/h

Platba za automobil

11 Kč/km

  • Standardní pracovní doba techniků: Po - Pá 8,00 - 17,00 hod.
  • Náklady na ubytování účtujeme dle skutečných nákladů.
  • Při fakturaci bude k uvedeným cenám dopočítáno 21% DPH.

Záruční a pozáruční servisní služby po celém území ČR poskytujeme po dohodě se zákazníkem v co nejkratším možném termínu. 

OTlkYTk5Mj