SERVIS REKLAMACE
SERVIS / REKLAMACE / NÁHRADNÍ DÍLY
Součástí prodeje nových i použitých strojů, je také kompletní zajištění jejich servisu. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis na dřevoobráběcí stroje ROJEK, GRIGGIO, KDR, ELCON, HOLZMANN MASCHINEN, ZIPPER, HOUFEK, MAGGI, VITAP, JET a dalších strojů u nás zakoupených. Na základě Vaší písemné poptávky, Vám také můžeme zaslat cenovou nabídku na servisní zásah u nás zakoupených. Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Termín servisního zásahu zohledňujeme dle závažnosti závady a podle potřeby zákazníka, samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému. Časový průběh a rozsah opravy je vždy předem stanoven a zákazník je písemně nebo telefonicky informován o průběhu a rozsahu opravy. Po dohodě lze provádět opravy mimo uvedený rozsah.
NÁHRADNÍ DÍLY

Potřebujete pouze náhradní díl, je nutné poptat díl písemněZa písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do poptávky dílu je povinné vypsat tyto položky:

1. označení stroje / výrobní číslo / číslo dílu z návodu

2. pokud jste naším zákazníkem - kopii nákupního dokladu – automaticky dostanete 10% slevu na díl

3. dodací a fakturační adresu, zejména název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email

Po zaslání Vám odpovíme emailem ve formě - díl je možné nabídnout za cenu xxxKč, cena dopravy a dobírky za cenu xxxKč, předpokládaný termín dodání xxx dnů. Poté v případě, že souhlasíte s naší nabídkou zašlete závaznou objednávku a to písemně jako odpověď na email s nabídkou. se zachováním původní komunikace.

ZÁRUČNÍ SERVIS - REKLAMACE

Jedná li se o záruční servisní zásah a reklamaci, vyplňte prosím reklamační list a zašlete na adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz popřípadě doporučeně poštou. S reklamačním listem zašlete i kopii faktury a pokud se jedná o stroj, také foto typového štítku. DO REKLAMAČNÍHO LISTU JE NUTNÉ VYPLNIT DATUM, KDY NÁM BUDE REKLAMAČNÍ LIST DODÁN. 

Formulář ke stažení: REKLAMAČNÍ LIST

Pro editaci reklamačního listu lze mimo jiné  použít běžně zdarma dostupný program Adobe ke stáhnutí ZDE

POZÁRUČNÍ SERVIS

Jedná li se o pozáruční servisní zásah je nutné poptat písemně, konzultace po telefonu je možná. Za písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do poptávky servisu je povinné vypsat tyto položky:

1. označení stroje / výrobní číslo / podrobný popis závady, dílu nebo popis práce, kterou požadujete

2. dodací a fakturační adresu, zejména název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email

Ceník pozáručních servisních služeb

Pracovní čas dřevo / kovo stroje

690 / 790 Kč/h

Platba za cestovní čas

190 Kč/h

Platba za automobil

11 Kč/km

  • Standardní pracovní doba techniků: Po - Pá 8:00-12:00 - 13:00 - 17,00 hod.
  • Náklady na ubytování účtujeme dle skutečných nákladů.
  • Při fakturaci bude k uvedeným cenám dopočítáno 21% DPH.

Záruční a pozáruční servisní služby po celém území ČR poskytujeme po dohodě se zákazníkem v co nejkratším možném termínu. 

TELEFONNÍ LINKA SERVIS - 739 111 328

V urgentních případech nás kontaktujte na tomto telefoním čísle. Pokud nás nezastihnete, zasílejte dotazy na servis@dobrestroje.cz Jedná li se o případ viz výše popsané, je nutné takto postupovat.

ZDk4MGI4M