S cílem usnadnit Vám uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

JAK NAKUPOVAT
JAK NAKUPOVAT

Zboží je možné vybrat několika způsoby:

1. Výběr z kategorií a podkategorií

Katalog zboží je v jednotlivých patrech menu rozčleněn do tématických kategorií a podkategorií. Jednotlivé kategorie na obrazovce naleznete v levé části. Vybráním kategorie se zobrazí dostupné podkategorie  a zboží v kategorii a všech podkategoriích zařazené. Další tématické členění zboží je možné provést volbou podkategorie. Produkty v přehledu jsou uvedeny s cenami bez DPH. Pro cenu s DPH a podrobný popis zboží je nutné kliknout na název zboží.

2. Vyhledávání zboží

Do textového pole v levé části napište hledané slovo, název nebo kód. Následně klikněte na tlačítko "Hledat". Systém eshopu Dobréstroje Vám zobrazí všechny položky, ve kterých je zadaný text obsažen.

Vložení zboží do košíku:

Zboží je možné vložit do košíku dvěma způsoby

  1. Kliknutím na tlačítko "Koupit" ve výpisu kategorie nebo podkategorie

  2. Kliknutím na tlačítko "Koupit" v detailu produktu

Chcete li více položek daného produktu, přepište číslici ,,1,, na požadovaný počet a stiskněte enter.

Obsah košíku si můžete prohlédnout kliknutím na "Nákupní košík" nebo ikonu v pravé horní části obrazovky. Zboží je možné z košíku odstranit nebo měnit počet kusů.

Objednání zboží

Po vstupu do "Nákupního košíku" je možné provést objednávku. Proces objednání je velmi intuitivní a zabere Vám jen chvilku.

  1. Zkontrolujte, že košík obsahuje všechno zboží, které chcete objednat
  2. Zadejte způsob dopravy a platby
  3. Zvolte požadované údaje (údaje s hvězdičkou * jsou nutné pro kladné vyřízení objednávky). Jste-li již registrovaným zákazníkem proveďte přihlášení se do systému (v případě, že tomu tak již není).
  4. Zkontrolujte vyplněné údaje, celkovou cenu.

Pečlivě si přečtěte obchodní informace uvedené pod formulářem a "OBCHODNÍ PODMÍNKY" internetového domu DOBRÉ STROJE s.r.o. V případě, že s podmínkami souhlasíte "odeslat objednávku". Kliknutím na tlačítko "odeslat objednáku" stvrzujete svůj souhlas s obchodními podmínkami provozovatele.

V případě správného zadání se na obrazovce objeví text:

Děkujeme za Vaši objednávku - byla úspěšně dokončena.
Na Vámi uvedený email, Vám byla zaslána kopie provedené objednávky ....


Pro velký zájem zákazníků, jsme se rozhodli rozšířit naše služby na Slovenskou republiku

Nebojte se objednávat naše zboží přes internet, všechno zboží je řádně zabaleno aby bylo co nejvíce ochráněno před poničením.

Naše zboží standartně zavážíme v rámci celé České republikySlovenska. Pokud máte zájem o zaslání do některé z dalších zemí unie, zašletenám poptávku na emailovou adresu prodej (zavináč) dobrestroje.cz a my vám vypracujeme kompletní cenovou kalkulaci na dopravu až k Vám domů.

Pro doručení zboží do SK potřebujeme vědět, zda jste plátce DPH v SK? Pokud ano uplatňujete si DPH v SK a je nutné doplnění IČ i DIČ. O osvobozeném plnění s nárokem na odpočet při dodání zboží do jiného členského státu EU dle § 64 zákona o DPH se dočtete níže viz - Dodání zboží do jiného členského státu.

Přeprava zboží je řešena individuálně a výše poštovného (dopravy a doběrečného) je vypočítána namíru ke každé objednávce.


Další postup po objednání:

1. na Vámi uvedenou emailovou adresu Vám zašleme cenu dopravy a doběrečného. Je nutné nám dát na vědomí zda souhlasíte popřípadě nesouhlasíte s cenou dopravy, a zaslat na emailovou adresu prodej (zavináč) dobrestroje.cz

2. po odsouhlasení ceny dopravy Vám potvrdíme objednávku na Vámi zadanou emailovou adresu. V potvrzení objednávky naleznete předpokládaný termín dodání. V případě že jste plátce DPH v SK, jsou uvedené ceny v objednávce bez DPH. Tuto objednávku pokud možno potvrdit do dvou pracovních dnů a zaslat zpět v elektronické podobě na prodej (zavináč) dobrestroje.cz (není podmínkou)

2. vystavíme fakturu v EUR nebo CZK. Při fakturaci v Českých korunách u balíků a dobírky dopravce vybere hotovost v EUR dle aktuálního kurzu CZK / EUR popřípadě dle kurzu přepravce Geis / PPL / DHL apd. na aktuální datum. V případě že požadujete fakturaci v EUR, je toto nutné zaznamenat velkým písmem do poznámky objednávky! V případě fakturace v EUR a balíkové přepravy není možné zasílat zboží na dobírku! V tomto případě je platba převodem a po uhrazení zasíláme zboží přepravcem. Možné připočtení bankovních poplatků (vždy po vzájemném odsouhlasení). Paletové přepravy fakturovány v EUR, dobírka možná v EUR. Důležité upozornění - z důvodu omezení maximální dobírky dopravcem v hodnotě 1500EUR, je zboží nad tuto částku možné dodat pouze při fakturaci předem převodem! Pokud budete trvat na dobírce i nad tuto cenu, je možná pouze v případě, že zboží je zasíláno ve více baleních a cena se dá rozpočítat na dobírky do 1500EUR. Cena dopravy se v tomto násobí dle množství zásilek.

3. objednáme přepravu – dopravce vyzvedne zboží následující pracovní den

Maximální rozměry a hmotnosti zásilka do 50kg:

  • Jeden kus = jedna zásilka
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m
  • Pro jednotlivé rozměry platí:
    • max. 80 cm šířka
    • max. 60 cm výška
    • max. 200 cm délka

Maximální rozměry a hmotnosti zásilka od 50kg do 2500kg:

  • Zásilku může tvořit více kusů (colli)

  • Max.hmotnost zásilky 2.500 kg

  • Max.hmotnost jednoho kusu 1200 kg

  • Max.výška jednoho kusu je 220 cm

  • Max.objem celé zásilky 10 m3 resp. 5 palet standardních rozměrů

  • Základní objemový přepočet 250 kg / m3

V ceně přepravy ručení za každý balík až do 50.000,- Kč (Připojištění na vyšší hodnotu je možné po individuální dohodě).

4. doručení po SK je standardně do 48. hodin - v případě že se jedná Bratislavu do 24. hodin

 


Dodání zboží do jiného členského státu

O osvobozené plnění s nárokem na odpočet při dodání zboží do jiného členského státu dle § 64 zákona o DPH se jedná, jsou-li splněny tyto podmínky:

·   Odběratel, tedy kupující, který zboží kupuje, musí být v jiném členském státě EU registrován k dani z přidané hodnoty, na základě toho mu je přiděleno DIČ pro účely DPH, jehož platnost je možné ověřit prostřednictvím systému VIES, který eviduje plátce DPH).

·    Současně musí být zboží odesláno nebo přepraveno z tuzemska do jiného státu EU, a to prodávajícím, kupujícím nebo zmocněnou třetí osobou (lze prokázat dodacím listem, předacím protokolem, přepravními doklady)

Za úvahu stojí situace, kdy je zboží dodáváno bez instalace nebo s instalací či montáží. V této souvislosti je třeba dobře vymezit pojem „místo plnění“:

·    dle § 7 odst. 2 zákona o DPH: „Místem plnění při dodání zboží, pokud je zboží odesláno nebo přepraveno osobou, která uskutečňuje dodání zboží, nebo osobou, pro kterou se uskutečňuje dodání zboží, nebo zmocněnou třetí osobou, je místo, kde se zboží nachází v době, kdy odeslání nebo přeprava zboží začíná.“

·    dle § 7 odst. 3 zákona o DPH: „Pokud je dodání zboží spojeno s jeho instalací nebo montáží osobou, která zboží dodává, nebo jí zmocněnou třetí osobou, za místo plnění se považuje místo, kde je zboží instalováno nebo smontováno.“

Jak tedy postupovat v případě, že je dodáno zboží bez instalace, popř. s instalací do jiného členského státu?

Příklad 1 – dodání zboží bez instalace: Česká společnost A – výrobce strojů – dodala jedno své zařízení na Slovensko. Společnost A, která stroj dodává je plátce DPH, slovenská společnost B:

a) je plátce DPH,

b) není plátce DPH.

ad 1 a) Místo plnění je na území České republiky (dále jen ČR). Česká společnost A vystaví daňový doklad bez vyčíslení DPH a společnost B jej zpětně doměří a o jeho výši si sníží povinnost odvodu DPH na území Slovenska. V takovémto případě je dodání zboží osvobozeno od DPH dle § 64 zákona o DPH.

ad 1 b) V případě, že je zboží dodáno kupujícímu, který není plátce DPH v příslušeném státě EU, není možné osvobození uplatnit a prodávající je povinen dodat zboží včetně DPH podle sazby v tuzemsku. Místo plnění je na území ČR, společnost A je tedy povinna vystavit daňový doklad s uvedením výše DPH a odvést jej na území ČR.

Příklad  2 – dodání zboží s instalací nebo montáží: Česká společnost A – výrobce strojů – dodala jedno své zařízení na Slovensko. Dodání stroje je spojeno podle kupní smlouvy s jeho instalací a montáží. Společnost A, která stroj dodává je plátce DPH, slovenská společnost B: a) je plátce DPH,

b) není plátce DPH.

ad 2 a) Místo plnění je v tomto případě na území Slovenska. Česká společnost A vystaví daňový doklad bez vyčíslení výše DPH a společnost B jej zpětně dopočítá a o jeho výši si sníží povinnost odvodu DPH na území Slovenska. V tomto případě je však dodání zboží osvobozeno od DPH, ale dle § 13 odst. 8.

Ad 2 b) Slovenská společnost B není plátcem DPH, není tudíž možné osvobození uplatnit. Česká společnost A je tedy povinna v tomto případě vystavit daňový doklad s vyčíslením výše DPH a tím, že místo plnění je na území Slovenska, je nutné, aby se česká společnost A zaregistrovala k placení DPH na Slovensku, kde bude rovněž DPH z tohoto obchodu odvedeno.

Co dělat když ...

1. Obdrželi jste zboží poškozené? Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být. Prosím neotálejte a neprodleně nahlaste škodní událost přepravní službě a také písemně na prodej@dobrestroje.cz. Dle dopravního zákona je možné škodu nahlásit do tří pracovních dnů.


2. Nenašli jste v zásilce fakturu? Standardně vždy dáváme fakturu k zboží (většinou i s katalogy strojů). V případě, že ji nenaleznete, zažádejte písemně na prodej@dobrestroje.cz a fakturu Vám zašleme v elektronické podobě (soubor PDF).


3. Chybí některé položky, nebo díly? I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět písemně na prodej@dobrestroje.cz


4. Nenašli jste návod k montáži? Návod k montáži a obsluzee je přiložen u zboží jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, zažádejte si o něj na prodej@dobrestroje.cz


5. Chvalte a stěžujte si! Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.

VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Věrnostní program

Slevové body za každý nákup:

velice si vážíme našich zákazníků, proto jsme připravili novinku ve formě odměny za každý nákup. Minimální hodnota objednávky od které lze uplatnit slevu z bodů je 10000Kč. S parametry bodů stále pracujeme a snažíme se najít nejlepší variantu pro Vaši plnou spokojenost.Vaše náměty přivítáme.

Příklad, jak rozumět bodovému systému.
Převod hodnoty objednávky na získané body:
za 100 Kč = 1 získaný bod. Pokud objednáte zboží za 15000 Kč včetně DPH, získáte 150 bodů
Převod získaných bodů na slevu v objednávce:
za 150 bodů sleva 150 Kč včetně DPH.
Minimální hodnota objednávky od které lze uplatnit slevu z bodů je 10000Kč.
Slevou z bodů lze uhradit i poštovné a platebné
Slevu z bodů nelze kombinovat se slevovým kupónem
Maximální část objednávky na kterou lze uplatnit slevu z bodů je 10% z ceny s DPH!

PRODÁVÁJÍCÍ SI VYHRAZUJE PRÁVO KDYKOLIV BEZ UDÁNÍ DŮVODU SYSTÉM BODŮ UKONČIT A BODY BEZ KOMPENZACE VYNULOVAT.

Další důvody proč nakoupit právě u nás:
Všechno zboží je originální a bylo určeno pro ČR trh - žádný šedý dovoz! Víceletá zkušenost s prodejem a poradenstvím. Aktuálně několik tisíc položek na eshopu. Denně nové zboží.
Velké množství zboží skladem. Jsme ryze česká společnost.
14 denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu.
Nákup z pohodlí domova.
Výhodnější ceny
Rychlé dodání.
Odměny za nákup.
Slevy pro věrné zákazníky.
Osobní přístup ke každému zákazníkovi.
Dodávky řešení na míru, přesně podle potřeb zákazníka! (školy, truhláři, dílny, jednotlivci)
Kvalitní a prověřený obchod - hodnocení na portálu www.zbozi.cz, jsme držiteli certifikátu Heuréka - Ověřeno zákazníky
Příjemné ceny dopravného - pokud nakoupíte nad 10000 Kč vč. DPH, máte ji ZADARMO!
Pravidelné akční nabídky.

SPLÁTKY

Aktuální informace a podmínky na webu úvěrové společnosti ESSOX zde - https://www.essox.cz . 

 


Poskytovatelem splátek je společnost Home Credit a.s. AKTUÁLNÍ VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 


 

AKTUÁLNÍ INFORMACE NA https://iplatba.cz/

Přidáno: 14.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Solidní jednàní, spolehlivost, rychlost.

Pro:

Rychlst.

 

Přidáno: 04.01.2018

Baron

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží došlo zcela v pořádku v dohodnutém termínu

 

 

Přidáno: 27.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

bez broblemove dodani objednavka vporadku

 

Přidáno: 25.12.2017

Standa

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

příliš složitá reklamace zboží.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den pane Wich, postupovat můžete klasicky dle občanského zákoníku, nebo jednodušeji dle námi popsaného v sekci servis reklamace na eshopu. Naše řešení je vyplnit reklamační list a zaslat kopii nákupního dokladu, zboží si vyzvedáváme na vlastní náklady a opravené nebo vyměněné za nové zasíláme opět na naše náklady zpět. Nic nehradíte, vše do zákonné lhůty 30ti dnů.
 

Přidáno: 22.12.2017

JurajB

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

spokojný zákazník

 

 

Přidáno: 18.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Po objednávce prodejce zavolal a na základě jeho doporučení a zkušenosti jsem na konec objednal jiné zboží. Děkuji a doporučuji.

Pro:

stroje skadem
výborná koomunikace

 

Přidáno: 15.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Dobrá komunikace a přehledná nabídka + rychlá dodací lhůta.

 

Přidáno: 14.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Komunikace, vstřícnost

 

Přidáno: 12.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

dobrá komunikace, rychlost, perfektně zabalené.

 

 

Přidáno: 27.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

pochvala za rychlost vyřízení objednávky i dodání :-)

 
NTYyNTZh