S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.


NASTAL PROBLÉM PO DORUČENÍ ZBOŽÍ?

Co dělat když ...

1. Obdrželi jste zboží poškozené? Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být. Prosím neotálejte a neprodleně nahlaste škodní událost přepravní službě a také písemně na servis@dobrestroje.cz. Dle dopravního zákona je možné škodu nahlásit do tří pracovních dnů.

2. Nenašli jste v zásilce fakturu? Standardně vždy dáváme fakturu k zboží (většinou i s katalogy strojů). V případě, že ji nenaleznete, zažádejte písemně na obchod@dobrestroje.cz a fakturu Vám zašleme v elektronické podobě (soubor PDF).

3. Chybí některé položky, nebo díly? I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět písemně na obchod@dobrestroje.cz

4. Nenašli jste návod k montáži? Návod k montáži a obsluzee je přiložen u zboží jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, zažádejte si o něj na fakturace@dobrestroje.cz nebo obchod@dobrestroje.cz

5. Chvalte a stěžujte si! Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.

 

N2IyM2U